Pogosto zastavljena vprašanja

Spletna rezervacija BMW.

Poiščite vsa pogosta vprašanja o spletni rezervaciji svojega BMW, kot so na primer: Kako poteka spletno plačevanje pristojbine za rezervacijo? Kako bo vozilo rezervirano izključno za vas?

Pogosto zastavljena vprašanja

Za več informacij o ceni vozila, ki vas zanima, se obrnite na ustreznega trgovca z vozili.

Rezervacija s pristojbino je zahteva za rezervacijo z namenom nakupa vozila pri trgovcu z vozili. Za rezervacijo vozila je potrebno plačati pristojbino, dokler se pogodba ne sklene.
Pristojbina za rezervacijo je potrebna za zablokiranje vozila za obdobje do dneva sklenitve pogodbe. V tem času nihče drug ne more rezervirati tega vozila na platformi. Ko je pogodba sklenjena, bo vozilo odstranjeno s platforme in ne bo več na voljo za prodajo.
Če je pogodba sklenjena, bo pristojbina za rezervacijo knjižena v dobro končnega plačila in/ali pogodbe o lizingu. Če pa pogodba ni sklenjena, bo pristojbina povrnjena na vaš bančni račun.

Poizvedi zdaj je nezavezujoča zahteva za stik. Če imate vprašanja o določenem vozilu, lahko z gumbom Poizvedi zdaj pošljete povpraševanje neposredno ustreznemu trgovcu z vozili. Vaš trgovec z vozili bo obdelal vašo zahtevo in se vam oglasil v najkrajšem možnem času.

Da, dobili boste natanko tisto vozilo, kot je prikazano na sliki.

Ko izberete vozilo, kliknite ikono zvezdice, da ga dodate med priljubljene. Za iskanje shranjenih vozil se prijavite v My BMW.

Služba za pomoč strankam BMW je na voljo na elektronskem naslovu info.si@bmw.com
Dežurni telefon BMW ConnectedDrive je na voljo od ponedeljka do petka od 08.00 do 18.00 ure na telefonski številki
+386 1 7774540.

Več informacij boste našli tukaj: https://www.bmw.si/forms/rfc/rfc.html

V primeru škode se obrnite na ustreznega trgovca z vozili.

Rezervacija in plačilo

1. Prijava ali registracija v My BMW

Ko izberete model in kliknete »Rezerviraj s pristojbino«, se prijavite ali registrirajte v My BMW.

2. Osebni podatki

Izpolnite svoj zasebni ali poslovni naslov in sprejmite obliko tržnega sporočanja.

3. Vaše vozilo

Zadnje preverjanje vseh podatkov o vozilu, naslova plačnika ter sprejetje splošnih pogojev.

4. Plačilo

Izpolnite podatke o plačilu in kliknite »Rezerviraj s pristojbino«.

Da. Ob prijavi imate dostop do svojih rezervacij, priljubljenih vozil in osebnih podatkov.

Za dostop do rezervacije, ki ste jo opravili predhodno, sledite tem korakom:

  1. Prijavite se v portal My BMW tako, da kliknete »Prijava« v zgornjem levem kotu zaslona.
  2. Po prijavi boste v razdelku »Rezervacije« našli rezervacijo, ki ste jo opravili predhodno.

Osebne podatke lahko spremenite v svojem profilu My BMW, v razdelku »Spremeni podatke o profilu«.

Za informacije o računu se obrnite na svojega trgovca z vozili.

Da, rezervacijo lahko prekličete in povrnemo vam pristojbino za rezervacijo. Če želite preklicati rezervacijo, se obrnite na ustreznega trgovca z vozili.

Da, stanje lahko spremljate v profilu My BMW v razdelku »Rezervacije«.

Da. Ko rezervirate svoje vozilo, se lahko dogovorite za testno vožnjo pri trgovcu z vozili.

Da, če želite rezervirati vozilo, morate plačati pristojbino za rezervacijo. Znesek pristojbine za rezervacijo določi trgovec z vozili in se lahko razlikuje glede na vozilo. Če rezervirate vozilo, vam bo ta pristojbina knjižena v dobro kot kavcija. Če se pogodba ne sklene, vam bo kavcija vrnjena.

Znesek pristojbine za rezervacijo določi trgovec z vozili in se lahko razlikuje glede na vozilo. Če rezervirate vozilo, vam bo ta pristojbina knjižena v dobro kot kavcija. Če se pogodba ne sklene, boste dobili povrnjeno plačano kavcijo.

Spletne rezervacije je trenutno mogoče opraviti s kreditno kartico. 

  • Na svojem računu nimate dovolj dobroimetja.
  • Vaš račun je zaprt.
  • Vaša kreditna kartica je potekla.
  • Vaše plačilo je preteklo.
  • Vaš račun je bil označen zaradi prevare.

Ne. Vnaprejšnja rezervacija ni pogoj za nakup vozila, ampak bo vozilo le »blokirala« do sklenitve prodajne pogodbe. Če si premislite glede nakupa vozila, se obrnite na trgovca z vozili, da takoj prekličete rezervacijo. Po preklicu vam bo denar povrnjen.

Da. Za takojšnjo razveljavitev rezervacije se obrnite na trgovca z vozili. Ko trgovec prekliče rezervacijo, vam bo denar povrnjen in lahko izberete novo vozilo. Za več podrobnosti o zamenjavi vozila se obrnite na trgovca z vozili.

Da. V koraku »Osebni podatki« postopka plačevanja lahko navedete, ali ste zasebna ali poslovna stranka.

V primeru preklica bo znesek knjižen v dobro prek prvotno uporabljenega načina plačila. Potrditev preklica boste prejeli takoj po obdelavi.

Imate pravico, da to pogodbo kadar koli prekličete brez navedbe razloga. Da bi lahko uveljavili svojo pravico do odstopa, nas obvestite z jasno izjavo o svoji odločitvi, da odstopate od te pogodbe. Izpolnite lahko vzorčni odstopni obrazec ali drugo jasno izjavo in jo po pošti ali elektronski pošti pošljite ustreznemu trgovcu z vozili. Ime, naslov in (če je na voljo) elektronski naslov trgovca z vozili ste prejeli ob rezervaciji. Ko trgovec z vozili prejme izjavo, vam bo takoj poslal elektronsko sporočilo, ki potrjuje odstop.

Za izpolnitev roka za odstop zadostuje, da pošljete obvestilo o uveljavljanju pravice do odstopa pred iztekom roka za odstop.

Nadaljnje spremljanje

Trgovec z vozili vam povrne celotni znesek, takoj ko bo po opravljeni rezervaciji prejel obvestilo o vašem odstopu. Za povračilo bo trgovec z vozili uporabil enak način plačila, kot ste ga uporabili pri prvotni transakciji, razen če je bilo z vami izrecno dogovorjeno drugače. V nobenem primeru vam za povračilo ne bomo zaračunali nobenih stroškov.